Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими учнями
Розбудова державності в
Україні зумовила нові тенденції щодо розвитку освіти. З’явилася нагальна
потреба суспільства у творчіх, діяльних, обдарованих,
інтелектуально й духовно розвинених громадянах.
Центром
концепції розвитку обдарованості є творча особистість, індивідуальна робота з
обдарованими дітьми, які вирізняються насамперед високим інтелектом, що є наслідком як природних задатків, так і сприятливих умов виховання. читати далі...
Анкета щодо визначення здібностей учнів (за методикою американських вчених
Хаана і Кафа)читати далі...
У роботі з обдарованими дітьми
широко використовую сучасні технології (форми, методи і прийоми навчання), а
саме:
v уроки-спостереження,
дослідження, консультації;
v практичні роботи;
v опорні конспекти, схеми,
робочі сторінки, таблиці, матриці;
v проблемно-пошуковий
метод, створення проблемних ситуацій;
v диференційоване
навчання;
v різнорівневий
індивідуальний підхід;
v самостійну роботу;
v ускладнення змісту
навчального матеріалу;
v індивідуальні завдання
«олімпіадного резерву».
Завжди пам’ятаю, що з кожним обдарованим учнем
необхідно організовувати роботу на уроці, адже це сприяє формуванню
інтелектуальних і творчих здібностей.
Досягнення учнів
Немає коментарів:
Дописати коментар