Робота з обдарованими дітьми

Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими учнями
Розбудова державності в Україні зумовила нові тенденції щодо розвитку освіти. З’явилася   нагальна  потреба суспільства  у  творчіх, діяльних, обдарованих, інтелектуально й  духовно розвинених громадянах.

Центром концепції розвитку  обдарованості  є творча особистість, індивідуальна робота з обдарованими дітьми, які вирізняються насамперед високим інтелектом, що є наслідком  як  природних  задатків,  так  і  сприятливих  умов  виховання. читати далі...


Анкета щодо визначення здібностей учнів (за методикою американських вчених Хаана і Кафа)читати далі...


У роботі з обдарованими дітьми широко використовую сучасні технології (форми, методи і прийоми навчання), а саме:
v  уроки-спостереження, дослідження, консультації;
v  практичні роботи;
v  опорні конспекти, схеми, робочі сторінки, таблиці, матриці; 
v  проблемно-пошуковий метод, створення проблемних ситуацій;
v  диференційоване навчання;
v  різнорівневий індивідуальний підхід;
v  самостійну роботу;
v  ускладнення змісту навчального матеріалу;
v  індивідуальні завдання «олімпіадного резерву».
Завжди пам’ятаю, що з кожним обдарованим учнем необхідно організовувати роботу на уроці, адже це сприяє формуванню інтелектуальних і творчих здібностей.

Досягнення учнів
























































































































Немає коментарів:

Дописати коментар