Портфоліо


Про мене
Привіт усім! Мене звати Надія Ярославівна Абрам
        Я працюю вчителем біології та хімії в Закерничанській ЗОШ І-ІІ ступенів з 2007 року.
         Народилася
27 серпня 1985 року у малювничому селі Закерничне, як один з осередків розвитку та збереження духовності. Моє рідне село! Тут можете прочитати про село Закерничне більше.

         
У 1991 році пішла у перший клас Закерничанської школи, яку  закінчила у 2000 році.


У цьому ж році продовжила навчання у Перегінській ЗОШ І-ІІІ ст.., яку закінчила у 2002 році. 



        
      
    У вересні цього року я вступила в Прикарпатський національний університет ім..Василя Стефаника, в Івано-Франківську за спеціальністю  «Біологія». 
Закінчивши природничий факультет, я отримала кваліфікацію "викладач біології".

В серпні 2007 року я отримала направлення Рожнятівським відділом освіти у Закерничанську загальноосвітню школу вчителем біології та хімії.


Презентаційне портфоліо!!!



Презентація в Power Point



Свою навчальну діяльність я здійснюю відповідно до Конституції України, Закону України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Державного стандарту базової середньої освіти. 

Стаж роботи14  років.

Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст І категорії", зв."Старший вчитель".

        Державні нагороди, відзнаки:

     Грамоти відділу освіти Рожнятівської РДА - 2008, 2013, 2016, 2018, 2019, 2020 роки;

Грамоти департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської ОДА - січень 2017р., 

Подяка департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської ОДА - 2019р.

Подяка Івано-Франківського ОЕНЦУМ Івано-Франківської обласної ради - червень 2021 р.

Сертифікати про підвищення кваліфікації - червень 2020р, березень 2021р., червень 2021р.

Сертифікати про підвищення кваліфікації  ТОВ "Видавничий дім Освіта" Відділ STEM-освіти - серпень 2020р.

Диплом І Всеукраїнського інтернет конкурсу "Учитель року 2016"

Диплом лауреата ІІІ Всеукраїнського Інтернет-конкурсу "Учитель року - 2018"

Сертифікат про публікацію матеріалу на сайті "Шкільне житя", 2016р.

Свідоцтво про участь у вебінарі "Інтерактивні технології в освіті" березень 2018р.

Сертифікати про публікацію авторських матеріалів - березень 2018р.

Сертифікати про підготовку переможців інтернет-олімпіади "На Урок" травень 2018р., листопад 2018р., березень 2019р., листопад 2019р., березень 2020р., листопад 2020р., березень 2021р., травень 2021р., листопад 2021р.

Життєве кредо: «Даруй знання, любов 
                                                          і радість дітям!!!»
Педагогічне кредо: "Вчити дітей так, щоб не соромно було заглянути їм в очі через декілька років"

Проблемне  питання:
Розвиток пізнавального інтересу і творчих здібностей учнів, шляхом використання продуктивного навчання.

Мета:  сформувати учня-особистість, посилити внутрішньої мотивації учнів, підвищити їхній творчий потенціал. Технологія продуктивного навчання надає можливість навчання на основі практичного життєвого досвіду, що допомагає молоді в їхньому професійному пошуку, розв’язанні їхніх соціальних, освітніх, психологічних і культурних проблем.   

Короткий  зміст   досвіду :
В системі продуктивного навчання здійснюється якісне оцінювання індивідуального освітнього процесу, що фіксує особисте просування кожного учня відповідно до персональних завдань і якості продукту. Як викладач біології, я роблю акцент при оцінці навчальної діяльності учнів на умінні використовувати біологічні знання, інформацію в різних видах діяльності.
У зв’язку з цим актуальними є методи, що оцінюють уміння і здатність використовувати одержанні знання в реальній діяльності це: тестування, підготовка й аналіз повідомлень з інформаційних джерел, складання учнями задач, тестів, написання рефератів, проектна діяльність, участь у олімпіадах, ЗНО. 
Під час продуктивного навчання, яке систематично здійснюється на уроках біології, в учнів починає діяти установка поліпшити, досягти, взаємодіяти. Для учнів поняття діяльності є центральним у продуктивному навчанні. Завдяки залученню до реальних умов індивідуальної та колективної праці, учні стають активними в тій сфері діяльності, яку вони обрали самі.
В процесі продуктивного навчання учень:
 - набуває прикладного досвіду  практичної роботи;
- сприймає систему знань через призму практичного досвіду;
- завдяки новому досвіду роботи визначає й фіксує мету поведінки та дій, що ведуть до підвищення  життєвої компетентності.

Методи впровадження продуктивного навчання на уроці
Продуктивна орієнтація освіти дозволяє учням пізнати навколишній світ (когнітивні методи), створити освітню продукцію (креативні). 
  Когнітивні методи
-         Метод змістовного (смислового)  бачення;
-         Метод евристичного спостереження;
-         Метод фактів;
-         Метод досліджень;
-         Метод прогнозування;
-         Метод помилок
Креативні методи
-         Метод «мозкового штурму»;
-         Метод придумування;
-         Метод «Якби…»;
-         Метод контролю;
-         Метод рефлексії;
-         Метод взаємонавчання.
Використовую такі форми роботи:
- дидактичні ігри:“Знайди помилку, “Хто швидший”, “Зрозумій мене”, “Добери пару”, “Естафета”, “Знайди родича”, “Ланцюжок” та ін.;
- фронтальні форми роботи (вивчення нового матеріалу на уроці-лекції, фронтальне опитування та ін.);
- робота в малих групах; робота в парах( під час закріплення вмінь та навичок);
- колективні форми (урок-конференція, інтгровані уроки та ін.).

На уроках заохочую учнів до самостійної роботи з додатковою літературою, пошуку цікавих фактів. Впроваджую на уроках комп’ютерні технології (використання віртуальної лабораторії), для оптимізації навчально-виховного процесу, активізації пізнавальної діяльності, розвитку творчого мислення.

Продуктивне навчання спрямоване на організацію навчальних занять, які сприяють створенню під керівництвом учителя проблемних ситуацій, й активну самостійну діяльність учнів з їх вирішення, у результаті чого відбувається розвиток розумових здібностей особистості та творче ово­лодіння знаннями, навичками, уміннями.

1 коментар:

  1. Доброго дня,

    Мене звуть Катерина. Я представляю природничо-пізнавальний проект "Зелений Ліхтарик".
    У рамках проекту ми організували ботанічний конкурс "Дослідник рослин Червоної книги", який триватиме до 31 жовтня 2016 року. Запрошуємо Вас та Ваших учнів долучатися.

    Деталі: http://osvitae.blogspot.com/p/zelenyi-likhtaryk-pravyla-botanichnogo.html

    Інформація про проект: http://osvitae.com


    Нашою діяльністю також передбачено шкільні пізнавальні програми. Запрошуємо Вас ознайомитися: http://osvitae.com/biblioteka

    Якщо виникнуть запитання, будь ласка, звертайтеся за контактами нижче, будемо раді спілкуванню.

    +38 (097) 675 42 53 (Олена)
    info@osvitae.com
    https://www.facebook.com/zelenyi.likhtaryk/
    olena_zl

    ВідповістиВидалити